Intersnack România

Bine ai venit

la Intersnack România

Pasiunea noastră

este să îmbogățim viețile oamenilor cu snack-uri sărate delicioase

Brandurile noastre

De la icon-uri internaționale la favorite locale

Portofoliul nostru

Oferim o varietate incredibilă de snack-uri sărate

Brandurile Intersnack Romania

Chio a fost prima marcă germană de chipsuri de cartofi, creată inițial în 1962 de familia Von Opel în Hofgut Petersau. Numele Chio este alcătuit din inițialele membrilor familiei: Carlo, Heinz și Irmgard von Opel.

De-a lungul anilor, Chio s-a dezvoltat, devenind al doilea cel mai mare brand din portofoliul Intersnack, iar azi consumatorii se pot bucura de o gamă largă de snack-uri Chio, printre care sunt chipsurile de cartofi, tortilla chips, specialități, produse coapte, popcorn și nuci glazurate.

Chio se găsește azi în mai mult de 15 țări din Europa. Este un brand care inspiră prietenii să se distreze și să trăiască liber.

Brandul Nutline a luat naștere în 1996 în România odată cu lansarea semnințelor de floarea soarelui ambalate. De atunci, Nutline și-a extins portofoliul cu gama de semințe de dovleac, miez de semințe de floarea soarelui și nuci în toate țările din Europa Centrală și de Est. Nutline este lider de piață pe categoria semințe, încurajând consumatorii să facă alegeri alimentare inteligente, dar în același timp gustoase. Nutline știe cât de important este ca oamenii să se bucure de micile plăceri ale vieții în compania familiei sau a prietenilor.

„Nutline! Pentru bucuria ta!”

Prima pungă de POM-BÄR s-a vândut în anul 1987, iar brandul a devenit rapid snack-ul preferat pentru întreaga familie. Azi, gama POM-BÄR a devenit o marcă de top în segmentul snack-urilor de savurat în familie, în peste 30 de tări. Snack-urile POM-BÄR, în forma lor de ursuleț, se topesc în gură și aduc o varietate de arome delicioase. Nu conțin arome atificiale, coloranți, potențiatori de aromă sau conservanți.

Sustenabilitatea la Intersnack

La Intersnack, tot ceea ce facem se învârte în jurul unui singur lucru: gustul minunat. În același timp, dorim să oferim produse care să susțină un stil de viață mai sănătos și care să nu afecteze negativ mediul, echipa noastră sau multitudinea de participanți la lanțul de aprovizionare.

Explorează cei patru piloni

Intersnack Consumer Logo

Inovare pentru sănătatea și deliciul consumatorilor

Consumator

Intersnack Environement Logo

Reducerea impactului nostru asupra mediului

Mediu

Intersnack Social Logo

Asumarea responsabilității sociale de-a lungul lanțului de aprovizionare

Social

Obținerea de rezultate împreună cu și pentru angajații nostri

Angajat

Cariere la

Intersnack

Suntem pasionați să îmbunatățim viețile oamenilor! Alătură-te echipei Intersnack și devino parte din povestea noastră de succes. Hai să construim împreună viitorul lumii snack-urilor. 

A group of happy Intersnack employees