Combaterea obezităţii

Asociaţia Europeană de Snackuri a hotărât să susţină printr-un angajament ferm decizia luată de Uniunea Europeană de a ajuta la promovarea alegerii unor snackuri mai sănătoase şi a unui stil de viaţă echilibrat în rândul copiilor, iar compania Intersnack Group a semnat acest angajament.
Prin acesta, ne-am asumat faptul că nu vom face publicitate directă către copiii sub 12 ani prin canalale TV, presă scrisă sau internet, cu excepţia produselor care îndeplinesc anumite criterii:

Aceste reduceri vor fi comparate cu reţetele produselor din anul 2004. În acel an s-a lansat Strategia Globală despre Dietă, Activitate Fizică şi Sănătate, care a determinat acţiuni în industria snackurilor sărate în legătură cu îmbunătăţirea produselor.


În plus, nu vom mai fi implicaţi în comunicări comerciale legate de snackurile sărate în şcolile primare, cu excepţia cazurilor în care acest lucru a fost convenit în scop educaţional cu administraţia unităţii de învăţământ respective.