Reducerea grăsimilor saturate

În timp ce corpul are nevoie de un anumit nivel din toate tipurile de grăsimi, nutriţioniştii înţeleg în prezent că impactul cel mai ridicat asupra sănătăţii îl are mai degrabă tipul de grăsime consumată şi nu cantitatea. De exemplu, acizii graşi saturaţi pot creşte nivelul de colesterol din sânge şi pot astfel creşte riscul bolilor cardiace.

În schimb, grăsimile nesaturate pot reprezenta o alegere sănătoasă. Aceste tipuri de grăsimi pot chiar reduce nivelul de colesterol şi ne pot oferi acizii graşi esenţiali de care are nevoie corpul nostru. Ele se regăsesc în cantităţi importante în uleiurile din peşte, alune şi seminţe şi în anumite uleiuri vegetale, precum cel de floarea-soarelui, de rapiţă, de porumb sau de măsline.

Din dorinţa de a ne îmbunătăţi continuu produsele, am creat un proces special de producţie pentru a reduce conţinutul de grăsimi saturate din snackurile noastre. Am investit timp considerabil şi am alocat bugete substanţiale prin folosirea unui ulei de floarea-soarelui cu grad oleic ridicat pentru a reduce progresiv proporţia acizilor graşi saturaţi cu peste 70%. Proporţia acizilor graşi nesaturaţi a fost mărită proporţional şi căutăm în continuare noi modalităţi de a o spori.